Dis Ols Ma Followers

Tuesday, November 24, 2009

Maya itu Aku...


Salam...sebuah kehidupan yang bermula dengan pembelajaran..Belajar erti kehidupan..Dan aku bermula disini yang mana selama ini aku belajar sedikit demi sedikit kesusahan dan kepayahan hidup..Belajar bagaimana untuk terus hidup walaupun kadang-kadang aku rasakan yang kehidupan ini sangat tidak adil.Kehidupan yang membuatkan aku terfikir macam mana untuk aku teruskan hidup aku yang kadang-kadang terumbang ambing dan penuh dengan rintangan...dan kadang-kadang aku rasakn yang kehidupan ini terlampau panjang sehingga aku menangis mengenangkan semuanya kembali...Dan sekarang aku masih lagi memendam rasa dan membawa hati yang aku sndiri rasakan aku masih tidak bermaya..MAYA..yer..maya...satu perkataan yang paling bermakna kerana dengan maya aku bisa rasakan yang aku mampu bahagia..tapi bagaimana..dengan siapa..itu yang masih belum pasti dan senhingga kini maya itu aku.....

No comments: