Dis Ols Ma Followers

Monday, October 4, 2010

~~..kecewa..~~

hr ni....4 October 2010..ermm..kecewa semula..hati aku dipermaenkan oleh orang yang paling aku sayang..yaa....dia..kamu...kenapa..???nampaknya lelaki semua sama...memang suka permaenkan perasaan perempuan @ wanita..lagi2 yang macam aku..kenapa.???ape salah aku pada kamu...???apa yang kurang selama aku bersama kamu...??patot la kamu xpernah nak orang laen tahu psl hubungan kita..patut la setiap post yang aku post fi facebook di 'delete'..semua gara2 takot kamu 'terkantoi'...ermm..fahamlah aku sekarang dimana kedudukan aku sebenarnya..kenapa selama ni kamu xpernah nak berterus terang tentang hubungan kamu dengan dia...??kenapa..??bukannya sukar untuk kamu berterus terang....andai dari awal kamu katakan yang hati kamu telah dimiliki dan hati kamu bukan untuk aku..aku bole terima kenyataan tapi kenapa setelah aku bersama kamu...??setelah aku betul2 menyayangi kamu...???setelah aku betul2 percayakan kamu..??apa sebenarnya yang kamu mahu..??kenapa perlu ungkapkan sayang andai hati kamu terpaksa..??kenapa..??arghhhhh...kenapa kamu buat aku menangis untuk kesekian kalinya..??sangat2 kecewa dengan sikap kamu..aku tolak setiap persepsi yang buruk tentang kamu..aku buang segala prasangka buruk terhadap kamu..aku semaikan rasa sabar dengan setiap kata dan tingkah laku mu..aku persetankan setiap perasaan amarah ku gara-gara kerna terlalu menyayangi kamu...??apa niat dihatimu..??jangan hanya aku kamu gunakan untuk masa susahmu...masa bosanmu...kenapa aku dipergunakan...??kamu....arghhhh...kamu....sunggoh xterkata kekecawaan yang aku rasakan disaat ini...air mata xbisa hapuskan setiap ucapkata mu....benci dengan setiap detik2 bersama kamu...pergi..pergi dari hidupku....tahukah kamu yang aku sedang melalui detik2 sukar.....saat air mata ini mengalir ketawa lah kamu bersama dia..hancurkan hati ini dengan penuh rasa bangga....terima kasih wahai sayang...ku terima ini dengan redha.......

1 comment:

Anonymous said...

be strong dear..ko akn dapt yg lagi terbaek dr dia..!!!-nisa