Dis Ols Ma Followers

Monday, June 21, 2010

~~..sayang kamu sangat..~~

adessss..dikejauhan malam ni hati mula mencoretkan luahan hati yg sering mendambakan kau disisi...menginginkan kau selalu menemaniku dan apa yang ku mahu hanyalah berada disisi tuk menemanimu....

susah senang mahu diharungi bersama..tp bisakah..??mampu kah..??sye hanya mahu btuk bersama dgn kamu sehingga ke akhir hayat..tp adakah itu hanya angan2..??atau hanya fantasi & mimpi yang digubah hanya untuk menyedapkan diri sendiri..

sayang...senyumlah agar hati ku gembira melihatmu...ketawalah agar hati ini damai selalu tapi menangis lah dibahu ku agar bisa tuk aku memahami apa yg tersirat dihatimu...kongsilah setiap detik sukar mu itu agar setiap perit itu dpt ku rasa..

yea...mungkin inikah cinta..??snggup bersama berdua..melaluinya bersama..??susah senang dikongsi bersama..??tp bila taufan melanda adakah jarak membezakan antara kita..??cemburu akan ada kerna itu yg mampu mengeratkan sebuah hubungan itu..cemburu jugak umpama kasih syg kerna semakin syg akan semakin cemburu..

dan sayang sebenarnya cemburu sedang menguasai pikiran..mungkin kerna sayang & bimbang..bimbang andai sayang itu beralih arahj..bimbang andai hati itu akan menjauh..bimbang seandainya kasih sayang itu semakin pudar..namun sering cemburu dgn apa yg dilihat..didengar dan diperkatakan...

dan sayang..sesungguhnya aku bukanlah yang terbaek buatmu..dan andai aku xmampu untuk membahagiakan mu bicaralah...agar aku faham maksud hatimu...dan sesungguhnya aku berbangga memilikimu tp adakah klau juga begitu..??mampu mendabik dada ketika beiringan dgn ku..??bicaralah sayang agar aku faham...

sayang..sesungguhnya aku amat menyayangimu..sepenuh hati..dan andai kau mengerti aku akan lakukan apa sje yang termampu demi untuk membahagiakan mu walaupon ku tahu perit untuk aku menghadapinya..dan sesungguhya aku xmampu untuk kehilanganmu...xmampu untuk teruskan segalanya tanpa hadirmu...

sayang..ku sayang kamu..kau teramat bermakna buatku...jgnlah kau jauhkan dirimu itu..teruslah kau bersama dgn ku...kerna ku SAYANG KAMU..!!!

No comments: