Dis Ols Ma Followers

Sunday, June 20, 2010

~~..siApA diHatiku..~~

ermm..lame aku tinggalkan blog & lame sudah aku mendiamkan diri..sbb skunk ni pown masih lagik dlm "mud is under construction"...huhu..so harap bersabar yer..yg mane rajin amik tau tuh akan tau la nape aku construc balik sumenye...

siapa dihatiku...adesss.mcm berat je tajuk tuh kan..xtualy mmg berat pown..berat tuk aku nyatakan siapa dihatiku...ssh la nk agak...adessss...sape ek..kalo la aku mampu untuk menyebut & menyatakan pada korang sume sapekah org itu..huhu..nak xnk kene mintak kebenaran dulu pada empunya diri..sbb empunya diri adalah org yg sgt pelik & aku ni ha dok bersabor le byk2 dgn die..huhu...

Dye...ermm..yg penah aku impikan& yg sering aku khyalkan..tp betulkah dye..??masih dalam tanggapan & kesamaran..kalo korang nk tau hati aku nih kuat pd dye tp ape yg aku rase & detik hati xsme..perasaan untuk itu kurang dn mybe bwu menjejak ke 40%..hah.!!separuh pown xsampai...mcm mne neh..??dn sering aku impi dan inginkan untuk terus hidup & berbahagia dgnnya tapi adehhh..ssh la nk ckp..sbb yg pasti aku sndiri pown maseh menanti keadaan yang benar2 sempurna..

Sebenarnya xpernah aku rasa ssh untuk buat keputusan yg mcm ni..laen..dan laen sgt2..sbb hati sentiasa rasa ingin dekat & terus dekat tapi hakikat sebenarnya aku rasa 1 perasaan yang len sbb sukar tuk aku percaya apa semua yg jadik..perasaan ragu2 tu masih ada..kenapa ekkk..???dan sering kali dye pesan 'jangan pikir bukan2 psl saya k'...adesss...ape mksud sume neh..??yg mmg ungkapan sayang itu yg diucap tapi keyakinan aku tuk menerima adakah SAYANG itu benar2 bermakna atau tidak...adakah dye jenis yang pemalu untuk berdepan dgn semua kwn2 & kenalan yg dye sebenarnya sedang bercinta..??arrggg..mcm mne neh..??atau dya hanya berpura2..??atau dye masih belum bersedia untuk mengungkap kan apa yg dye rasa kepda semua..atau dye sememangnye xmau sape2 pown yg tau tentang hubungan ni..atau sememangnya perasaan itu hanyalah sekadar ungkapan..??hado0oiii..kadang2 kepastian yang aku nk tu mungkin hanya akan memaksa dye jerk...ermm...tp aku ttp sayang dye..!!

Andai la btul hujung tahun adalah hujungnya sebuah perhubungan namun dimulakan dgn sebuah ikatan aku amat2 menghargainya...huhu..tapi xmau berharap sgt sbb kepastian itu masih belum terungkai..hanya apa yang ada dlm hati dye & hanya dya yg tau...haihh...ssb betul aku nk phm ini incik _ _ _ _....ermm...nape la ssh sgt awk ni hah..??ermm..mybe ni ujian buat sye tuk terus bersabar dgn perangai awk yg agak pelik tu kan...sabo je laa.....

Tapi...sape dye ekk...haha...kalo aku ckp t mybe sape budak2 BA kenal kowt dye..muahahahahaha...ups..ups..uppssss...korang pikir la sendir..bile tiba saat dan masanya nanti dan da dpt green light dr beliau akn aku publishkan pada sume yer..pape pown korang tunggu je la k..sbb yg pasti aku pown lom pasti..dan pada si incik _ _ _ _ sye syg bangat sama kamu yer...=)

No comments: