Dis Ols Ma Followers

Sunday, March 21, 2010

stOmAchpAIn.....i'm sicK..!!

adoiii..stomachpain..sakit pewot..huhu..sejak malam tadi dari kul 10 smpi la hari ni aku sakit pewot yang gile..asik dok ulang alik toilet jerk...da sampai aku xlarat..rase nak menetap je kt dalam toilet tu..memamg 1 malam aku xleh nk tido sbb asik nk ulang alik toilet dengan pewot yang menyegat2 sakit nyee...haaaaaa...sakit o0o0o...

pagi neh seb baek la aku leh still tahan walaupon stuck kat jem..hehe...so leh control lagik la kan..tp sampai je opis perghh..mmg xhengat la sakit punye nak gile...mmg xleh langsong masuk ape yang dinamakan 'MAKANAN'..mmg sure kua balik..hadess..sadisss...pg ni aje nth dah berapa kali aku dok ulang alik toilet..huwawawa..cakit..cakit..pastu kne dera ngn kak fadz..huhu..minom air tea pekat likat melekat pahit lak tuh..bayangkanla teh yang pekat gile dimunom tanpa gula...cube korang test minom larat ke x..kalo habeh tu mmg la korang ader tekak yang gile punye..xsanggop rasenye nk habehkan kan..tp kak fadz kata " dats an order"..so no choice mmg aku kne habehkan jugak..tapi makan mase bih kurang 8 jam laa...hehehe....

so nk xnk aku kene gak la minom tea yg langsong xsedap tuh gpown sbb aku nk elak dari mkn ubat..haha..padan muke aku!!!...u ols sile2 la dokan agar pewot aku nieh cpt ok yer....=)

3 comments:

- eiNa - said...

errr... makanlah pil chi kit tek aun... hehehehe....

lulu maya said...

xmau masuk...dah try dah..sume terkeluar balik...hahaha...

- eiNa - said...

tsk tsk tsk...
gi cek la.. takut food poisoning je.. org dah penah kene tau.. x psl2 kene masuk air dlm badan...