Dis Ols Ma Followers

Sunday, March 14, 2010

Tercipta Untuk Ku

Tercipta Untuk ku...
Siapa..??
Dimana..??
Mengapa..??

Kadang2 terlintas siapakah dihatiku..??
Siapa la agaknye kan..
Yang mampu memberi kebahagian..perlindungan..membimbing
Siapa..??Huhu..Jiwang lak hari ni..
Tapi tol la kadang2 bosan gak sorang2 neh..
Huhu..Tapi mane nak cari yg mampu menerima kita seadanya kita...Aku seandanya aku..Menerima segala kekurangan yang ade..
Aku xmahu kesilapan dan kekecewaan yg lalu...
Aku mahu bebas dari sakitnye bercinta...

Cinta oh Cinta...
Hahahaha..ape yang ko merepek ni Lulu oiii...
Aku x memandang harta berjuta..Cukupla sekadar yang mampu..
Wehh..rupa pown xbape nk ade ni..cmne..???
Siape yang sudi...ececececehhh..
Ape yang carot mencarot neh...
Pape la...

Tapi yang pasti...
Cinta datanglah Cinta...

Lulu Maya.....

No comments: