Dis Ols Ma Followers

Wednesday, March 17, 2010

tErsalah pIkIr kOwt..

ermm...
receive a call n msg..hadoii...cmne neh..??
sesungguhnya bukan aku..tp sape..??ermm.....
da la smlm aku overdoz...ape lagik tido awal la....
tapi...mmg bukan aku...

ermm...
aku yang salah ke..??
tp rasenye mcm x..??
same je cmne aku ngn org laen..
ke dye tersalah pikir...??
adesss...

ermm....
so cmne neh..??
erkk...buntu jap..
aku xnk la serabot2 kan pale otak aku @ pale otak org laen...
sbb mmg bukan aku...
bistu sape..??
ni mesti ader yg nk kene kan aku...
demnn laaa....

ermm....
mohon ampun byk2....
sbb sure dats my fon but not me...
huhu..
pape pown jgn tersalah pikir....


~~lUlU mAyA~~

8 comments:

iN said...

ila..
jgn salah faham..
iN tak salah kan saper2..
n tak pernah pk buruk aper2 pn..
iN kol balik juz nak tau saper yang kol iN tuh..
iN takot ader aper2 hal penting..
tuh jer..
if bukan ila pn its ok..
juz iN PELIK..
cam maner ur fon leh terkol no iN..
if not iN takkan tau no ila..
tuh jer..
jgn pk iN nak salah2kan ila ok..

its ok..

aper2 pn juz cam menarik sket kot nasib baik tak kena maki kan.. ngeehh =P
huhuhu..

peace [V]

lulu maya said...

ermm...
xmarah iN pown..
mybe kseilapan teknikal la kowt kt c2..
huhu...
tp cm pelik la jugak kan..
yg hot tu siap kne marah ngn iN..heheh..seb baek time tu ila tgh mamai..kalo x sure iN kne balik..ngeeee..=)
so get ma number rite..
kep in tuch k..
tu pown kalo crush u x marah la...
hahahaahha....

Anonymous said...

ish~~
crush iN tak marah la..
dier ok jer..

keep in touch ek??
dah tuh ila tuh jgn la senyap jer.. =P

tapi iN still pelik..
bagaimana kesilapan teknnikal itu buleh ader no iN sedangkan tak sebab lansung untuk no iN berada dalam fon ila..
ha cam ner tuh..
kasi tau sket.. ngeehh =P

lulu maya said...

hehe...tol kew ur crsuh x marah tuh..??ekekeke..pape la kan iN..jnji ur crsuh jgn fil jeles dah laa..hahahaha...

ermm...tu la psl...ermm..tp leh x ila tau kul bpe iN receive kol tuh..??sbb wat mse terdekat neh ila xder pown kol no yg ila x sve dlm contacts ila...ermm...kepelikan la...

ila ke yg senyap..??huhu..ala...iN pown senyap so ila lagik la senyap...huhu..=)

Anonymous said...

eleh...
cakap jer ler dier memang senyap kan.. huhuhu

miskol tuh tepat kol 2pg..
14 feb 2010..
0175640205..
ha... cek2 cepat...

lulu maya said...

14 feb..??uissshhh...da lame tuh...salah org neh...

ila senyap..??in pown same..hehehe..=)

Anonymous said...

kalau date salah iN tak baper heran sangat.. tapi no fon tuh ader salah ker?? ha....

iN tak senyap pn kan...

lulu maya said...

ermm...no choice la....so if im make mistke i'm sory la k...

senyap la...xdgr pown sore kuar kt comment nih..hahaha..
=P