Dis Ols Ma Followers

Tuesday, March 16, 2010

tRy diS tAg 1st...

tAg n tRy dIs 1st....

1)Bekas kekasih saya adalah..
** upss...yg mane satu ekk...haha...

2)Saya sedang mendengar..
** Akan Tiba by Aliff Satar...

3)Mungkin saya patut..
** Think for onward..

4)Saya suka..
** idop tanpa masalah..

5)Sahabat-sahabat saya...
** Ade yang ok..ade yg sengall..ade yang sengal tahap cipan..

6)Saya tak paham..
** Nape idop nei susah...nape ade yag suke cari masalah??..dan nape masalah suke cari saye

7)Saya kehilangan..
** ilang dye...tuk 1 jangkamasa yang agak lme - 5 bulan..lame x..??

8)Ramai yang berkata..
** nape ko da berisi skunk..??sengal!!!!...xpew..t aku diet sure kurus cm dulu balik!!...

10)Cinta itu adalah..
** Satu rasa yang sukar digambarkan dan kadang2 agak fleksibel..susah tuk difahami..tapi percaya lah sangat sakit tika bercinta wehh..xcaye..??try arr...

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
** Tido smbil pasang PC kuat2...hehe..

12)Saya akan cuba..
** Wat yang terbaek tuk diri sendiri...n nak carik duit bnyk!!..senang nk g soping n hang out..ngeee...

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
** Selamanya adalah segalanya di mana bermula dan berahkirnya sesuatu..xkira indah atau x..tapi ianya akan kekal dlm fikiran dan hati kita..

14)Telefon bimbit saya..
** sony ericsson suda...

15)Bile saya terjaga..
** Saye kene mandi..kene solat..kene g keje..kene teruskan idop neii..

16)Saya paling meluat..
** Bila manusia membawa karekter yg menjijikkan..

17)Pesta/parti adalah..
** Depends..

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
** Rabbit..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
** 15-17..erm..time skol yg giler2..

20)Hari ini..
** Boriink sngt2..xtau nak aper..huhu...tp cm ader dinner wif ma luvly bro...

21)Malam ini saya akan..
** Keluar dinner wif ma br0...nak itot..??..

22)Esok pula saya akan..
** Wat bende yang same jugak..Ala de x ape2 yang besh tuk esok..??

23)Saya betul2 inginkan..
** Idop bahagia di samping...ehemmm..tapi xde yang nak..cane ea?hahaha...

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
** Ermm....Cmne nak putihkan kulit neh..??hahahaha...

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
** Soping centre pown ok gaks...taman permainan pown layan jerk...

26)Makanan barat atau jepun..
** Timuran..nak2 masakan mama saye..tp skunk masak sendiri laa...

27)Bilik yang terang atau gelap..
**Erm...ikot pd bilik tu la...kadang2 terang ni nampak ok...kadang2 gelap lagi chntek...tp gelap hati cmne plak..???

28)Makanan segera adalah..
** Jajan...hahaha..paham ke korang..??..

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
** olrite....take care..

30)Siapa yang anda ingin tag..
** To all viewers..yang singgah2 tu jemput la copy tag ini yer!!

huhu..cam ok gak bende neh...layan je laaa......^_^..n for ma luvly eiman..i copied from u darl....


~~Lulu Maya~~

No comments: