Dis Ols Ma Followers

Sunday, July 4, 2010

~~..Back to Basic & Back to Normal..~~

Morning.....Selamat Pagi..ermm..cuaca ok...langit pown cerah..so hr ni awal2 pagi aku da gerak g opis...selalunye kalo jam tu x cecah 8.15 jgn harap la aku nk g opis..haha...so hr ni 7.45 aku da selamat sign in attndnce.....hahaha...giler rajin...;P

arghhhh.....dari stat tgh mlm td tepat kul 12 tgh mlm aku realize yg aku kini BACK TO BASIC...huhu....sebab sedar xsedar sebulan dah berlalu....so dats means yg aku going back to NORMAL life...haha..sebab da sebulan aku xbape nk normal..ekekeke..

tapi saat2 skunk ni lahirirah ku je yg basic n normal kowt..tp dari hati ke hati nop realy...the days remains...the time turn back..ermm..ape yg aku merepek ni...once de dot come up its over now bagi aku dan dye...tapi entahlah da fil its stil same....sayang...yea sayang...kalo nk tau mmg yea sangat2 sayang...sayang sgt..ape xphm kew..??da byk kali org ckp hisshh...ni nak marah ni..da ckp..da bagi tau pown still xpaham2....xkan nk kene anto sekolah tadika balik kot..hahaha...nampak gayenye memang dye xpaham2 dan xtau la bilenye nk paham.....lalalalala

bile2 dipikir2 balik xnak la 1 bende yg jadi hanya dlm tempoh 1 bulan..cm xlogik jer kan..uhu...hah...tu la sape soh gatai g wat kontrek..kan dah padan muke aku...wakakakakaka....sedey la lol...tau xsedey...awk xsedey kew..??ermm....xagaknye kan sbb mcm aku jer yg beria2....hahahaha...so padan muke aku byk2 kali...

so nk clearkan la skit kt cni..ermm..so kalo nk tau hr tu aku dok kire bule kontrak nk habeh..so bile dah habeh ni aku dok kire bile nk dpt kontrek baru plak...hahaha...so 4 a moment im stil waiting to xtau lagi smpai bile...n incase dats things hape again aku hanya mahukan 1 kedudukan & kesudahan yang sgt2 serius...sbb xsuke la maen2 dah..xlarat o0o0o....sakit jiwe den..dats means 1 want the real come up....huhu..lagi pown sebenrnya hati sye maseh pd org itew..huhu..yea dn hanya org itew...nth sape la yang mlng tu kan...hahaha...dan hakikatnya sekarang ni aku tgh sakit jiwa & melawan perasaan sendiri yang dok serabot pikir ape ke mende nth..aku pown xtau...huhu...dah2 xnk pikir n kalo bole mau stle ini hari jugak sbb ptg karang aku da stat kelas...huwawawawawawa...cmne nk fokus nih...kalo dapat len citer arr leh gak aku g kelas ngn muke santekkk...kalo xdpt cmne...so kne control muke yer.....hado0oii...

alahai Maya....skunk ni ko g je kelas..wat muke selamba k...aha.."SELAMBA"...teringat aku kt ayat tu yg aku dpt mlm td...hoh0ho...nth..aku pown xpaham...so sile nyatakan dgn sejelas2nya keadaan sebenar sbb sye hanya sayang kamu....thatha....



::..lUlU mAyA..::

No comments: