Dis Ols Ma Followers

Friday, July 2, 2010

~~..kEp cOunTing..~~

hado0oiiii...kep counting lo0orr...skunk ni jam menunjukkan 11.40 mlm @ jumaat @ 2 Julai 2010...ermmm...hampir sebulan berlalu...byk mende yg jadik...suka & duka yang aku harungi...dan kini..tiba saat untuk aku katakan SELAMAT TINGGAL buat insan itu...mulanya kita 5 Jun, sebulan yang lalu dan kini hampir melewati masa dan masa itu hampir tamat...2 hari lagi untuk mengembalikan kau ke dunia mu semula...dunia kehidupan mu di masa realiti..di masa yang lalu dan mengembalikan kisah2 lalu yang pernah kau lalui..

huhh..lebih byk keluhan kini yang meniti tiap bibirku..ingin benar rasa hati menikmati saat2 bahagia disaat awal pertemuan dahulu...tapi kenangan tinggal kenangan..x mungkin aku bisa mengulang masa yang telah berlalu..dan andai benar la masa itu bisa aku perbetulkan x mungkin aku akan melakukan 1 kesilapan yang aku sendiri masih kesal sehingga kini...terlampau mempercayai kata2 manusia...

dan kini...waktu kian hampir..masa terus berlalu tanpa menunggu aku yang maseh terkapai2 dibelakang waktu.....kau...pernah ku damba yg kau milikku..namun....mimpi hanya mimpi dan MAYA..teruskan angan mu untuk menggapai tangan ADAM yg pernah diciptakan untukmu.....teruskan mimpimu...dan MAYA..kau mseh dengan dunia mu....

Pada-Mu Ya Allah..aku bermohon dan bersujud..kuatkan hatiku..tabahkan iman ku...berikan aku kekuatan demi untuk mengharungi saat2 liku..saat kehilangan..dan ku mohon bahagiakan dia sehingga ke akhirnya...Amin...

..lUlU mAyA..


..Pada-Mu ku Bersujud..
(by Afgan)

ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah

esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan kurnia-Mu
dalam sunyi aku bersujud

pada-MU Align Center



2 comments:

Anonymous said...

ermmm..tolong explain sikit tentang ni, msg kat fb ya! jgn kata "takda apa2" lagi tau! ^___^

Adam Kamaruddin.

lulu maya said...

ermm....orite i'll msg u later k...