Dis Ols Ma Followers

Saturday, July 17, 2010

::..Hanya Ingin Kau Tahu..::

Ku telah miliki

Rasa indahnya perihku

Rasa hancurnya harapku

Kau lepas cintaku

Rasakan abadi

Sekalipun kau mengerti

Sekalipun kau fahami

Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu

Besarnya cintaku

Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini

Di setiap hariku

Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua ada hanya ada dalam mimpiku

Hanya ada dalam anganku

Melewati hidupku

Rasakan abadi

Sekalipun kau mengerti

Sekalipun kau fahami

Ku pikir ku salah mengerti mu





Luv dis song very much...dis is OST for drama "Kontrak Cinta"..toingggg tibe2 aku rase mcm kne batang hidong aku sendiri...hurrmmmm...cmne ekk nk cite...tapi drama tu mmg kne arr kat aku...cis..cis..cis..sabo jela...tapi tu la ending citer tu ngn ending citer aku xsame la plak....ermmm..kalo lah mmg ending tu same.....ermmm...~~berangan jap~~...hahahaha...tapi aku tau xmungkin kowt sbb aku telah diwar2 kan dgn kejadian alam yang sebenar supaya aku xterus mengharap....so cmne..??aku perlu tunggu ke..??angkat kaki ke..??aku sendiri pown xtahu nk wat ape sbb bile aku rase mcm nk tggu je bulan tu jatuh ke riba aku rasa cm sengsara je tapi bile aku pikir aku nk angkat kaki n terus bla je cmtu mcm xyakin je yg aku mampu buat mcm tu sbb aku rasa xnk kehilangan dia..adesss..berat arr kes ni...so nk xnak aku kene redha je dgn ape yg jadik pasni...huhu...tapi aku tau tahap mana aku mampu untuk terus berharap...kemampuan aku xbegitu tinggi sampai aku bisa mencapa langit & awan biru...cuma yang aku mampu tgok awan mendung yang menutup cahaya matahari dari terus menyinar dan kala malam awan itu masih lagi melindung cahaya bulan yang terpancar menyinar keheningan malam...cewahhh....tapi apa yang pasti sinar mentari itu masih aku harapkan dan awan mendung itu ku harap akan berlalu pergi...harap kau takkan melangkah pergi sayang.....auuchhhh...sayangnye aku kt ermm..ermm..ermmm..hehehehe...hope the ending wil be true..thatha......lot of love k...muahhhhh......:-*

No comments: