Dis Ols Ma Followers

Monday, July 5, 2010

~~ i want my eyes back..~~

errmm...i want my eyes back..!!.nk mata saya balik...!!

betul kata orang & cerita p. ramlee tuh..menangis bahaye untuk mata..dan aku dah trime akibatnye...huhu...dan sekarang ni mata aku maseh belum sembuh2...dah penat ulang alik klinik..da byk ubat yang aku makan...tapi stil xmau ok..makin lame makin terox ader la..hampir tiap2 hari ader je yg tegur mata aku kenapa...ermm...mata aku kini makin membengkak...& penglihatan aku makin kabur...sampaikan time aku pakai lens pown mata still kabur..pakai cermin mata pown sme...seolah olah bebola mataku dilindungi sesuatu...merah..berair & membengkak...arhhhgg...makin kabur...adakah infection sbb pakai lens..??ke sbb aku seringkali membazirkan airmata..??huh..aku sndiri pown xtau....dokter pulak kata mata aku luka...then suruh aku makan pain killer sbb sakit sbnrnya..asik2 makan pain killer...dar dulu smpi skunk..tau x yng pain killer tu boleh membunuh aku plak...tp tu la kan..nak wat cmne..nak xnak aku kne makan jugak sbb mata asik merah dan berair plus sakit...huhu...sedehnyee..dah la aku dah stat kelas...semalam agak sukar jugak la mase kt dlm kelas...tp xpew sbb nk bljar punye psl aku thn kan aje...

so bg korang2 yang maseh elok penglihatan sile jaga mata anda dgn baek..jgn sia2 kan setiap anugerah yg diberi...kekurangan, kelemahan & ketidaksempurnaan itu akan menyukarkan lagi setiap langkah yg dilalui...

Ya Allah...ku mohon agar kembalikan penglihatan ku seperti biasa...ku mohon agar aku pulih dgn segera....Amin....

2 comments:

Anonymous said...

mungkin gak...kesan pakai lens kot...coz klass maate aku masa blaja dulu pun kena gitu gak....better tinggalkan dulu..tgk apa berlaku

lulu maya said...

huhu..maybe gak la mimi....tapi sakit o0o0o.....