Dis Ols Ma Followers

Tuesday, July 13, 2010

::..sAat aKu tIdaK mAhU mEnyAkiTi SesIaPa..::

salam...terkadang aku terfikir adakah aku sedang menyakiti sesiapa..??...mampukan mereka memaafkan aku..seperti hampir tiba masanya aku rasakan...namun aku hanya manusia dan insan biasa yang tidak mampu mengubah setiap prinsip kehidupan..cuma kadang-kadang aku akan terbabas dari keadaan sebenar yang akan membuatkan hati insan lain terluka dengan sikapku..wahai sayang...duhai teman..maafkan aku kerna sikapku..kerna disaat-saat ini aku sebenrnya tidak mahu menyakiti hati sesiapa...maaf........

4 comments:

Anonymous said...

Dah lama saya maafkan awk illa... jangan la memencil diri... buat aaa macm bese.. ni dpan mata pn cam nak alih pandang... kami ni nak berkawan lagi... ntah ape la silap kami kat ila... kalo ila ad halangan atas nasihat dari org len.. tp jgn le smpai ptus kwn.... awk kwn lama sya...& haris kwn awk jga... kita bersahabt smpai bila2....

lulu maya said...

ermm....bad ekk...hado0oi..nape xtuleh name...jenuh pikir sape la td..ila bukan menyepikan diri sbb sape2 cume sbb diri sendiri lot..lately ila cm xder mase da tuk diri ila sndri...ila cume xnk bad ngn aris pikir yg bukan2...sbb kdg2 ila ok..kdg2 bile time senget..senget la jdiknyeee....so dats y la..but now i'm ok..huhu...dun wori k..we r alwaise be frens.....u me n haris...ok babeh....

Anonymous said...

Waka waka ek ek.. hehehe saje.. xmo illa taw sape anto.. waka waka ek ek

Okiess.. fham la kami... pagi td tu pun bla illa tegur bad.. rsa lega & tenang dh skit ati ktorang... ni duk monyok je cam tempurung kelapa... kami pn heran.... kami xpkir bukan2 just pkir illa dtg bulan je waakakakakaaa....
okiess... illa idup elok2 jg diri elok2... kwn forever...key....

lulu maya said...

ceehhhhh...hampaagassss ini paus....lagik mau kene huh...ala sje pagi2 suke2 nk usik org kebetulan plak bad ader time tuh..so de best thing yg ila leh wat ialah mengusik org..hahaha...so bad la jadik mangse...sape soh berebut roti ngn ila...ekeke...i'm fine la bad..dun wori k..coz im alwze hepi person as u know me before...tengs jugak kt haris ekk....frens forever...!!