Dis Ols Ma Followers

Friday, July 9, 2010

~~..kIsah mEmBeBel..~~

olaaaaaaa.....ermmm...come again..hik3~~..tuday my mud quite okey..sebab..entah...dah memang okey kan..hahaha...tp sebab dapat membebel kowt malam td..hahaha...

ermm...membebel...teringat plak ape yang jadik tgh mlm td..bih kurang dalam kul 130 pg...huhu..kalo nk tau tu memang time aku tergantong kt tepon laaa...(if si sensei ni x keje mlm)...huhu..al maklumlah dengan keadaan kitorg yang PJJ nih tepon je la yang mampu mengeratkan lagi & menjadi sumber utama dalam hubungan kitorg...xctually dlm kul 1130 aku dah tido sbb mata berat giler smlm..pastu dlm kul 100 aku terjaga n teringat yang kain dlm mesin basuh lom sidai..hahaha...so bgun jap g sidai kaen...so pastu mata mcm ssh plak nak smbung balik mimpi td aku pown layan la nota yg baru je lec bg time dlm kelas td...haihhh...entah nape aku rase bosan & nantox gile time dlm kelas td mybe sbb subjek tu @ lec tu @..tp aku rase cm ssh je subjek tu dari Math...ermm...aku pandang ain...ain pandang aku...hahaha...2 2 wat muke sengal sambil menguap....punye la burok gile perangai...hahahaha...

before aku tertido time kul 1130 tuh sensei kol...n pomish dat he wil kol me back after 12..al-maklumle time tu la baru leh wat super saver....jimat la skit...hahahaha.....so memang die pemegang janji yang paling hebat coz he kol me back at 130 am...kih3~~....rajin benor dye layang aku...tengs to my dear sensei...tp yg paling beshnye mlm ni setiap sorang amik mase setengah jam untuk membebel...dye dok membebel pasal aku and aku dok membebel psl dye..hahaha...elok benor le tuh...tp yang paling besh nye kalo korang nak tau si sensei nih mmg suke dgor aku membebel kt dye dari dulu smpi la skunk...dye kate sronok bile dgar aku membebel...aku pown xtau nape..hahaha...dan bile aku membebel baek kat dalam tepon @ dpan mata dye yang dye tau sengeh & senyum...pastu gelak2...last2 bawu cakap "yela2 orang tau ape orang wat sume xbetul..yela2 pasni org dgr cakap u..."...hahahaha..kesian kat my sensei nih...hahaha......tapi ape pown dye mmg cmtu...aku bising la..memekak la mcm mane skali pown yg dye tau senyum ngn sengeh..aku membebel la lame mane pown dye dgor je..siap rakam dlm henpon..xleh blah..sbb dye kate t bile aku xmembebel kat dye dye rindu kat aku..hahaha....sebenornye hari2 rindu....kih3~~

tu la my mr sensei...dye pown suke gak membebel kt aku..tp dye tau yang kalo dye membebel byk mcm mane skali pown aku cume dgor 30% je..hik3~~..sebab dye dah tau perangai aku nih cmne kan..so dye mmg xleh nk wat ape..so kalo bab aku plak yg membebel tu mmg fevret dye sbb sgt suke dgor aku membebel...huhu...lalalalalaa........

k laaa....endz of dis stori k...len kali smbong lagi k....thatha.....

::..lUlU MaYa..::




No comments: