Dis Ols Ma Followers

Monday, July 5, 2010

~~..hEpi bUfdAy..~~

hepi..n hepi..n hepi bufday to myself..hepi bufday LULU MAYA..yeapp...hari ni hari jadi & kelahiran aku yang ke-26..xperlu nk disembunyikan lagi umor yang dah semakin meningkat neh..huhu...

errmmm....ape yang terbaek untuk aku time bufday neh...huhu..rase cam xder pape jer..hahaha....maseh berjalan..bergerak seperti biase...yang terbaek maseh lagi dalam angan-angan...huhu...

ape yang aku mahu dikelahiran ini...hawaauuuuu.....soklan bisa berbisa...AKU INGIN KAMU....hahahaha.....entah ape2 entah..bende yang xlogik sering aku impikan..bende yang xmungkin aku dapat gapai yang sering aku andai...bende yang xmungkin aku dapat yang sering aku mahukan...huh...susahnye kan...ape la bende tuh.....???

26 tahun...ermm.....ape yang dah aku ada dalam tempoh ni...huisshhh..banyak..hahaha...antaranya suka duka perjalanan yang maseh lagi aku lalui & tempuhi...buah hati pengarang jantung yang selalu buat aku marah..celoteh..ketawa dgn tiap2 tingkah laku diorg..arghhh...rindu mereka2 itew...kalau la aku mampu untuk mendewasakan mereka didpan mata aku sendiri pasti lebeh bermakna namun terungkai kini 1 perkara yang aku sebenarnya xmampu dlm melakukan itu semua seorang diri...kekuatan kiri dan kanan ku hanyut dibawak ombak tsunami satu ketika dulu....huhu...

arghhh..lupekan ombak tsunami tuh...ape yang aku tahu skunk ni jalan mana yang aku harus ambil...kiri ke kanan..ke belakang..??kalau la bole...yg pasti aku harus ke depan...tapi apsal aku nmpak semak samun je neh..???ader sape2 nk tlg tebas x semak neh....hahaha...kalau ader sile enteprem kan diri anda...hahaha

di hari ini jugak ramai yang wish 'hepi buday' kat aku..dan yag best skali request 'semoga ceria & senyum selalu seperti dulu'...apekah maseh pudar senyum dan tawa kat muke aku..???perasan sangat ke perubahan yang berlaku sampai kan sume mahukan aku kembali seperti dulu..???ermmm......kalau lah kemungkinan besar itu untuk aku kembali senyum dn tertawa hanya untuk korang yang bernama teman..kawan..dan sahabat aku aku cuba tunaikan k..korang jgn risau notim hapens n i'm ok....~~maseh cuba berselindung~~

ermmm....stori sket psl aku dari kecil smpi dah 26 thn ni...name penuh NOOR FADILLAH MOHAMED ISA...hahah...sile hafal mane yang perlu...ekekeke....lahir dan dibesarkan di Perak..ermm...pendiam (sebenarnya)..hepi sokmo (ye kew)..baek hati (hahaha)..penyayang (sangat)..suka menyendiri (hobi)..shopping (ofcoz)..rajin (xcaye tnye mama)..suke ketawa (muahahaha)..lagi ape ekk....ermmm da keje tp still studi ( nk wat cmne dulu time skolah maleh blajo)...ala..ape lagik ekk....arrghh...yang laen2 tu pandai2 korang la nk kata ape pown...hahaha

1 things dat i got today is 1 sms dr seorng yang sy panggil teman dan sahabat...dimane selaen wish untuk aku dye jugak maseh menyatakan tentang sayang nya pada aku sama seperti dia syangkan dirinya sendiri dan dye adalah orang yang pertama menghulurkan hadiah hari jadi buat aku untuk sekian kali...so for u dear tengs a lot...ermmmm..sayang yang sering diluahkan diterima dgn hati yang terbuka tapi untuk menyambut dlm gengaman hati agak sukar bukan kerna hati tidak mahu namun trpaksa menolak kerna aku serba kekurangan...kurang yang kau sendiri xkan mudah untuk menerimanya.....

huh....tahun ni tahun ketiga aku menyambut serba keseorangan..huhu...tanpa insan tersayang....sedey...??ofcoz la..korang mne tau..hahaha...tp its ok for me....cume hope no for 4 season...xsyok arr sorang2 neh...hadoo0oiiii....cmne la kan org yang bole hidop sorang2 tuh..???weeee....ngeri lak aku rase...

hishhh..panjang lak citer aku kt korang kan..dah2...xnk citer pape dah..karang lagi byk korang tau psl aku..hahaha....kite sambong kat citer laen plak k...so to myself please n please luv myslef 1st...the most important thing yg must i do...trust urself n jgn bgi org menggunakan setiap kelemahan aku....sayangi mereka yang sentiasa mencintai & menyayangi aku...hargai setiap minit & ruang hidup dan lengkapkan ruang2 bahagia yang sudah terbuka...i want myself back.....hepi bufday noor fadillah mohamed isa......


::.. lUlU mAyA ..::

11 comments:

Anonymous said...

happy bufday ila..
ape2pn iN doakan ila bahagia disamping keluarga ibu ayah adik beradik dan zuriat yang tercinta..
mudah2an dengan itu akan diberkati hidupmu oleh TUHAN yang ESA..
amin.. =)

p/s; still kena approve jugak ker komen ni?? benci arr... hahaha =P

lulu maya said...

ehehehe....tenkius iN..hadiah mne..??ala...ni yg kecik ati ni..wish je tp adiah xder...ermm..pape pown tqs my dear frens.....amin..amin..amin

p/s - mne ader ila private kan lagi komen laaa......komen sume masuk mitout approval tau..huhu....

Anonymous said...

still kena approve baru display..
tak adventure la cam tuh.. paer da.. hahhah =P

takot la tuh.. ngeehh =P

lulu maya said...

hemoh3...sedap ngutuk ekk...xla iN...ila tgok ok je...ermm...cmne ekk nk wat...

Anonymous said...

Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval. <-- iN comment n copy benda alah ni maner ila?? tak mo approve ek??
aper da.. =P

Anonymous said...

eh maner yang iN copy dier nyer cakap kena approve by admin tuh??
tak approve kan yer.. ngeehh =P

ala ila g la kat comment moderation.. buang sumer2 code tuh n approve by admin tuh..
so senang ler diorang nak coomment..
tak yah nak approve2 buang masa jer..
aper2 diorang nak comemnt biarkan jer.. huhuhu....

lulu maya said...

ermmm....ila da try godek2 dah..cbe iN try comment...

Anonymous said...

iN try comment ni... tengah try ni.. try ni... hahahha =P

Anonymous said...

ha dah ok.. but tuh word verification tuh..
disable kan la..
aduyai..
awat la susah sangat ila ni.. hahhah

<-- blog ila, iN plaks yang sibuk2 kan.. hahhah sajer nak nyebok2. =P

lulu maya said...

hahahah..xpew..sbb dah tau iN mmg suke nyebox...ekekekekeke...iN ila paling shuke itu mimi punye writing lorrr..dah bertasbih ke blom..??ekekeke....sile mentasbihkan diri secepat mungkin yerk!!!

Anonymous said...

ila suker naper dier nyer writing?? tak faham.. jelaskan sket..