Dis Ols Ma Followers

Wednesday, July 7, 2010

~~..kIsaH kasih..~~


Kisah Kasih


Saat kami berbaring di bawah bintang-bintang

Kami tertanya-tanya siapa diri kita yang sebenarnya

Aku ingin tahu apa yang kau lihat tentang diriku

Adakah hanya luaran atau sesuatu dari dalam diriku

Sayang

Usaplah jari-jemarimu pada rambutku

Tunjukkan padaku bahawa kau benar-benar peduli

Hari demi hari dan selamanya

Ketika aku dan kau tidak mempunyai ketakutan

Sayang

Saat kau katakan yang kau mencintaiku

Saat itulah aku memberikan kunci

Untuk hati, jiwa dan fikiranku

Aku senang untuk tahu bahawa kau milikku.

Sayang

Aku tak pernah kisah dan peduli

Sejauh mana jarak memisahkan kita

Selama mana masa bisa berlalu pergi

Kerna aku hanya mahu kau tahu aku milikmu

Sayang

Kerinduan yang terpancar disaat ini

Membuat aku tega untuk terus mencintai

Belai dan genggamlah seikhlas hati

Kerna semua kasih ini hanya untukmu

No comments: