Dis Ols Ma Followers

Wednesday, July 21, 2010

~~..M.A.R.A.H..vs S.E.D.I.H~~

MARAH...???argghhh....susahnye aku nk definasikan M.A.R.A.H ni....nape la ekk....mungkin ramai yg tau dan mungkin lebih ramai yang xtau..huhu...aku ni sgt2 susah utk MARAH...nape ekk...??tapi once aku dah meletop naseb korang laaaa....hik3~~

sebenarnya aku reti marah ni...marah sgt2 lagik la hebat.,..hahaha...cume aku xtau cmne nak luahkan rasa marah aku tu...kadang2 terpikir jugak perasaan orang yg kene marah tu kan..sbb ape yg kite rase bile org marah kite..ofcoz la sedeh...marah..rase nk maki balik pown ade..hahaha...so bile terpikir mende tuh xjadi aku nk marah..

xtualy senang je nk tau aku marah ke x...aku diam..wat muke sket pastu gelak2....haaa..tu tandenye aku tgh marah laaa...hehehe...tp selalunya aku gelak2 laa...org wat pasal ngn aku pastu aku gelak2 tu tandenye aku tgh marah la tu...tapi ramai gak yg konpius dan tnye 'ko ni tgh marah ke ila'...then bila aku jawap ' yer...sye tgh marah sgt ni (smbil glak2 senyum2)'...bleh plak diorg tnye balik 'ko marah tp yg ko gelak2 sengeh2 senyum2 ni nape..??'....hehehe....bleh la plak xcaya aku tgh marah...yess..dat my attitude..marah tapi stil bole gelak..so sbb perangai yang xbrape nk center tu org byk yang konfius dan xsedar sebenarnya aku ni tgh marah....huhu...so for ols plz beware k sbb kadang2 xsemestinya aku suka dgn apa yg u ols buat k....

SEDIH...???hado0oiiii...yg ni lagi satu masalah...S.E.D.I.H aku yg kadang2 orang pown ssh nak detect...sbb aku lbih suke wat muke selamber jeeee..tp ader gak sbnrnya yg perasan bile aku tgh sedih sbb boleh nampak dari raut muke aku beza dari sebelum neh..huhu...yg dpt baca tu hnya org2 yg bijak menilai perasaan org jer..hahahaha...

Tapi once aku sedey sbnarnya aku lebeh suke memencilkan diri dan menangis...huhu...fevret moment tu kalo korang nk tahu..and aku lebih suke berdiam diri dan wat hal sendiri..n jarang aku nk share ngn org laen psl mende2 yg leh wat aku sedeh ni....kadang2 aku fikir jugak nak sedey2 pown wat pe sbb kadang2 org yg wat kite sedey tu xpenah pown pikir ape perasaan kite kan...so wat 4 kite sedey untuk dia kan...huhuhu....

so the important thing sbnrnya xreti nak marah tapi suke nangis..hehehe...dan yg paling besh is aku xsuke kne marah ngn xsuke bile org wat aku sedey....benci bangat sama itu olang...!!!..nyakitkan hati je.......hahahaha...wat ever pown aku sayang korang sume...muaaxxx....lot of love.....

2 comments:

Anonymous said...

yela2... marah la x g doli... jom3x... huhuhuhu....

lulu maya said...

hahaha...marah laaaaaa...mencik2...!!!..@__@