Dis Ols Ma Followers

Sunday, July 11, 2010

::..Bile Aku Gile kAt .... ..::

Bile aku Giler kat Mamat 2 ekor neh....hahahaha

DSLR D90
Single-lens reflex digital camera
NEF (12 bit compressed RAW); JPEG (Baseline-compliant); AVI (Motion JPEG compression format with monaural sound)
SD memory card (SDHC compliant)
Inteface : USB 2.0 (High-speed), GP-1 (GPS Unit)
RSP RM 3,888.00 (with AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR); RSP RM 2,988 (body only)



ermmm..sasau aku balik ke mende ni..hari tuh sasau jap tp dah hilang..ni datang balik..waarggghhh..aku memang gile kt D90 neh...huhu...basicly aku memang syiok gile kt bidang2 cmneh...hadess...lari bidang la sebenonye aku neh..so da lame aku ushar mamat neh..asik tangkap lentoq je kt si mamat D neh...so bile aku rase tangan aku da gatai sgt nak pegang si mamat D neh...hahahahaa...gatal sio0ot!!!...aku yang senget!!!..



MacBook Pro
13-inch : 2.4 GHz
Intel Core 2 Duo
4 GB Memory
250 GB hard drive
SD card slot
Built-in battery (10 hours)
NVIDIA GeForce 320M graphics
Price : RM3,599.00


haaaaaa..ni mamat yang lagi sekor wat aku gile...hahahaha..adessss..parah tol la penyakit aku skunk neh..ade je mende yang leh wat aku gile..huhu...so skunk ni dok mengidam Mr. Mac...huhuhu......errmm..kalo lah Mr. Mac ni jadik boipren aku...ahakzzz...auucchhhh....tapi pape pown aku tgh sabo ni sbb dalam usaha untuk membeli netbook tu adek kesayangan aku yang sorang tuh ( sori ekk abg ko aku belikan yang kecik2 je sbb budak skolah lagik)..hahaha....nak xnak aku kene sabor sket la kan...tapi aku akan pastikan yang Mr. Mac ni jadik boipren aku jugak satu hari nanti...hik3~~...ishhh..parah..parah...owh Mr. Mac could u be my boifrens...hahaha...aku dah sasau!!!




No comments: